Mycket nöjda!

Dagens bästa: Ingen träningsvärk

Resultaten från gårdagen lopp är här. Av totalt 11400 löpare gick det såhär :

Linda Karlsson
Plats: 3724
Tid: 52 minuter och 38 sek

Monica Kling (ja, min mamma har bytt efternamn)
Plats: 4490
Tid: 54 minuter och 29 sek

Vi är så nöjda! (huvudmålet är alltid att klara milen under 1 timme)
Och fast jag sprang drygt två minuter snabbare än mamma är hon den solklara vinnaren!
Hon är 30 år äldre än mig. Hur många i den åldern springer milen på 54 minuter?
Go mamma go!

Idag tittar jag på:

Friidrotten på SVT. De har precis släppt iväg de kvinnliga marathonlöparna.
Marathon vet jag med säkerhet att jag aldrig skulle utsätta mig för!

Kommande lopp för mig:

Bellmanstafetten (5 km) den 3 september
Lidingöloppet (för företag, 1 mil) den 23 september

Hänger ni med?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag vill följa med o springa!
Jag är as taggad..
Har tränat hela sommaren.
Ring mig! Kram sofia S

Linda Clarenbring sa...

Hej gumman! Du får gärna springa bellmanstafetten med oss, vi har svårt att få ihop folk! Till Lidingöloppet har vi ett fåtal platser men det kanske blir någon över! Jag hör av mig!! Och du, sorry, jag glömde skicka med jackan till Åberga.. men vi kanske kommer ut i helgen! Kram på dig!