Den lilla pojken

Nyss på McDonalds i Kungens Kurva:

Magnus och jag är som alldeles för många gånger förut lata med matlagandet och orkar efter IKEA och ICA inte laga mat.
Det blir McDonalds på vägen hem. Usch, vi ska bättra oss. Jag lovar!

Magnus går med brickan bort till sopkorgarna.
Där står en kvinna med sin lilla dotter och dottern vill göra sitt bästa och får lära sig av mamma vilket som skall stoppas i vilken sopkorg.
Magnus går fram och börjar kasta, den lilla flickan försöker tränga sig fram.
Mamman säger vänligt till sin dotter:

- Du får vänta lite, pojken vill kasta först.

Pojken?
Magnus vill vända sig om och säga: Jag är faktiskt över 30 år.
Jag höll på att skratta ihjäl mig.
Det kunde ju dock varit värre. Tänk om hon sagt "gubben".

3 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar om det är skräpmaten som gör att jag TYDLIGEN ser så himla ung ut att "damer" väljer att kalla mig för "pojken"!? Tål att tänkas på.. =)

//Mange +30

Linda Clarenbring sa...

Ja, fan undrar ju hur du kan äta och dricka som du gör och inte gå upp ett endaste gram. Tvärtom verkar du bli smalare för varje dag? Fast det kanske är astman....?

Anonym sa...

Ha ha ha ha! Du e rolig du bejbi!! =)

Det har inget med astma att göra, jag tror attt det har med kebab att göra!!
Den fettchocken kroppen får av att äta minst en gång i veckan på "Mariannes Grill & kebab", gör så att kroppen tror att den måste göra av med xtremt mycket fett heeela tiden!! Professorer, Jossan, vad tror ni? Har jag en schysst ämnesomsättning eller beror det på att min kropp e inställd på flott, flott och åter flott.. Eller ska jag gå ner på mina bara knän o tacka mor & far?

Mer flott åt folket! ät på mariannes! =)