En Smith som smittar?

Dagens bästa: Djurgården är återigen uppe i serieledning efter vinst mot Gefle igår!
Dagens ??: När vi vaknar är det jättemulet, man tar höststassen, helt plötsligt är det klarblå himmel..

Vi såg Mr. & Mrs. Smith igår. Den var väl helt ok. Mycket action.
Men, osar det inte lite uppgjort om hela grejen kring den här filmen?
Jag menar, det är ju allmänt känt att Angelina Jolie flörtar ohämmat med sina motspelare.
Hon spela mot Brad Pitt... ha! Vem var rollsättare här egentligen? Någon som vill skada Jennifer Aniston? En osvuren fiende? Angelinas polare?
Och att dom dessutom kastar in Vince Vaughn i rollen som Brads kollega Eddie? Skall det föreställa ett skämt eller?
Det är ju numera allmänt känt att Jennifer och Vince setts ute tillsammans. Även om de båda förnekar att det skulle vara något mer än vänskap.
Skrattretande var det iallafall.

Dagens filmtips: Madagascar!! En helt underbart rolig film! Ett lejon, en zebra, en giraff och en flodhäst från Central Parks Zoo befinner sig helt plötsligt i vildmarken.
Rösterna görs av Ben Stiller (lejonet), Chris Rock (zebran), David Schwimmer (giraffen) och Jada Pinkett Smith som flodhästen.
Men hörrni, ni som inte har småbarn, gör inte misstaget att se den svenska versionen! Den engelska är alltid utan tvekan den bästa!
Vem vill missa David Schwimmers underbart roliga röst som den hypokondriske giraffen?
Och Ben Stiller. Han kan faktiskt sjunga riktigt bra!
Den hade smygpremiär igår men kommer snart till en biograf nära dig! Se den!
(fråga oss inte hur vi kunde se den hemma igår...)

Idag: Köper jag skorna jag såg på Rizzo igår. Håll tummarna att dom finns kvar! Skall ha dom på Berits och Roberts bröllop den 10 september.
Magnus suckar. Har jag inte tillräckligt med skor?
Nej... (dessutom är det 50% rabatt på skorna, då måste man väl köpa?)
Roberts svensexa i helgen blev tydligen väldigt lyckad.
Kanske kan jag få tillstånd från fotografen Magnus att lägga ut någon bild?

Ha det bra!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tjohej!

Jodå, klart bilder på Robban skall upp! Ska ta de allra värsta, eh bästa..! =) Syster yster finns ju förevigad, kanske kan en gästbloggare vara intressant?

Linda Clarenbring sa...

En gästbloggare! Såklart! En jättebra idé! Och vi vet ju vem det blir.. hahaha
Börja fila på en blogg du!

Anonym sa...

Kände att jag måste kommentera det här med skorna oxå, så ni inte tror att jag är en sån där gnällig sak som tycker att ens flickvän handlar för mycket..

I förra veckan skulle jag leta efter mina inomhus skor, (jag skulle lira badminton)och då öppnade jag garderoben, jag lovar det var hyllplan på hyllplan, i påsar, i kartonger överallt var det.. japp SKOR och då menar jag inte mina fyra par skor som står längst ned.. Mina badmintonskor hittade jag i källarförrådet längst ned i en trunk.. Behöver Linda mer skor?? Det vette tusan.. =)

Linda Clarenbring sa...

Men jag har ju inga skor som passar till bröllopet... Inte kan jag väl ha fin klänning och boots till eller ett par flipflop? Okej, jag har många par skor. Jag får väl rensa.

Anonym sa...

Magnus, "skonoja" ligger i släkten, lika bra du vänjer dig....fråga herrarna Lindström....

Anonym sa...

Ahaa det ligger i generna!? Ja då är det ju hopplöst att jag säger nåt..haha! Linda, köp så många skor du vill, men om vi till slut inte har råd att äta annat än skosulor.. då lägger jag in dig på skopsykologiska avvänjningsanstalten i Bredträsk! Bah!

Camilla sa...

Hej gumman!!! Jisses, du har verkligen blivit en riktig hacker! Jag är GRYMT imponerad! Det har tagit mig många, långa nätter att få min sida som den är nu och du verkar ju ha fixat detta i en handvändning bara.

Visst är Mr & Mrs Smith bra? Men jag håller med dig, det osar uppgjort... Klart man måste passa på när det är rea! Tyvärr kan jag inte göra det själv, jag måste spara mina enda 81 kr till tågresan till Globen i morgon. Suck...

Vi ses i morgon, kraaaaaam
/Camilla