Inget minne alls...

Bästa låten just nu: Mina minnen med Shirley Clamp
Högsta önskan just nu: Få gå hem och lägga sig...

Shirley Clamp sjunger om minnen och jag verkar inte ha något alls.
Igår efter en gin&tonic och tre glas vin pratade vi om något jätteroligt och jag sa:
- Det ska jag skriva om på bloggen imorgon!
Idag minns jag inte vad det var...

Oj så skoj vi hade igår. En helt vanlig tisdagskväll. Men någon noppning av ögonbryn blev det inte, varesig med stekpincetten eller den lilla pincetten.
Det glömde vi bort. Så Malin fick idag åka till Upplands Väsby med buskiga ögonbryn.

Maria har en blåsa i ögat. Hon får inte använda linser. Hon tycker sina glasögon är jättefula. Jag kallar henne för ugglan Helge. Då säger hon "skitkärring" till mig. Jag tycker om Maria ändå och tycker synd om henne för att hon inte kan använda sina linser.



Till vänster: Malin med sina oplockade ögonbryn
Till höger: Ugglan Helge.. Nej! Maria med sina fina glasögon!

Jag och Magnus skulle ha åkt till IKEA idag för att köpa ben till ett skrivbord och lackhyllor.
Det orkar vi inte.
Stackars Magnus är också trött idag. När jag rasslade in vid 00.40 var jag ju tvungen att berätta massor av saker (vissa saker sa jag t o m två gånger) så det var bara för Magnus att hålla sig vaken.

Idag har jag (förutom att jobba hårt förstås som jag gör varje dag):

1. Fått besök av Malin som aldrig varit på Aftonbladet
2. Tittat på ett otroligt töntigt moderepotage. Tydligen skall man ha baggyjeans och blus med krås på i höst. Jag bangar!
3. Läst Ebba von Sydows blogg på expressen.se. Ja, jag vet. Jag jobbar på Aftonbladet och hon är ju bara för risig men jag kan inte låta bli.
4. Tagit en Alvedon
5. Tänkt "aldrig mer" ca 500 gånger

Nu börjar det regna ute. Jag har inget paraply.
Nu är det inte mycket som är roligt.
Godnatt!

Till vänster: Innan middagen
Till höger: Dans efter maten

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hrrm, här kommer en rättelse.. det var inte två gånger du upprepade dig! Det var ungefär 4-6 gånger(rubriken var klockren på dagens blogg!)*skratt*. Men det gör inget för jag tycker om dig ändå! =)

Mange som oxå e fruktansvärt trött idag!

//zzzzzzzzzzz

Linda Clarenbring sa...

hihi, min älskling!!!

Anonym sa...

A plumber is needed, the network drain is clogged
cheesecake manhattan recipe

Linda Clarenbring sa...

Hm, a plumber. Vart får jag tag på en sådan en onsdagseftermiddag?