Ett par mindre...

Just det...
Igår i all förvirrelse när det var färdigstädat hemma och jag helt plötsligt inte hade något att göra inträffade något helt oplanerat...

Jag kastade ett par skor!
Ett par svarta stövletter fick en enkel biljett ner till grovsoprummet (Magnus gick ner med dom när jag var ute och sprang. För att jag inte skulle kunna ångra mig?)
Idag är jag mentalt förberedd på att kasta ett par till. Ett par beiga stövlar får idag flytta ut ur garderoben.

Alla måste vi börja någonstans.

Någon som kan hjälpa mig att skruva upp hyllan som rasade ner?

Ps. kanske någon av min grannar kan få nytta av mina skohistorier? Förra veckan gick vi ner med lite skräp till grovsoprummet och till min fasa såg jag att någon kastat en liten mjukisnasse (Nasse i Nalle Phu). Mitt hjärta blödde. Jag tog upp den lilla kraken och han sitter nu i fönstret vid min arbetsplats och blickar ut över Globen. Ds

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bejbi! Skorna är inte kastade.. de står precis bakom dörren! =) Visste inte vilka av alla skor jag skulle kasta jue.. hehe! Nära att dina nya pjuck åkte..

Linda Clarenbring sa...

Haha, ja, jag hade ju blivit mäkta förvånad om någon av grannarna hade kommit gående i mina sprillans nya, inköpta på en butik i Spanien.
Okej då, ikväll blir det ceremoni med två par ner till grovis =)

Anonym sa...

Asså skorpan! Med tanke på att vi har samma skostorlek du & jag... så innan grovsoprummet får äran av dina skor...kan man få en chans eller???

Linda Clarenbring sa...

Ahhh, bra där Maria, jag sparar dom för provning först! Men dom svarta är så slitna och fula så dom åker varesig du provat eller inte =)

Anonym sa...

Jippie ya yeah! Provning sker inom kort ;o) puss puss

Anonym sa...

Yippie kay yeah!