Html-skrot!!


Hur kommer det sig att bloggen alltid strejkar på måndagar??
Nu har jag fått radera föregående inlägg 5 gånger och börjat om.
Så fort jag lägger in bilderna eller editerar i texten blir sidan konstig. Html-koden ser helt kajko ut.
Camilla!? Någon!? Vad är det som blir fel? Support!?
(det är inte bilderna som är förstora, har kollat..)

Som straff så lägger jag in en ny blogg med bilderna som blev kajko igår.

Till hö: Mina nya snygga stövlar




Övre bild vä: Världens roligaste hund, Dino. Granne med Lotta. Han ligger alltid och lurar under staketet och undrar om Lotta inte skall komma och kasta boll med honom.
Övre bild hö: Dino letar efter boll inne hos Lotta. Han letar verkligen överallt, t o m i tvättkorgen.
Nedre bild vä: Annelie, jag och Lotta efter en god middag i trädgården.

Nedre bild hö: Gustavs och Sandras Flipper som startade om drömmen om Majgull..

Så det så!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Skit bakom spakarna? =)

Linda Clarenbring sa...

Kan det möjligen vara? Men bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete!

Camilla sa...

Hej gumman! Hur såg sidan ut då? Nu ser allt bra ut i alla fall... En grej som ofta händer mig är att själva blogginlägget blir för "långt" så att menyn till höger halkar ner och lägger sig jättelångt nere på sidan. Dvs den automatiska sidbrytningen funkar inte alltid. Det verkar vara en bugg hos Blogger (kanske borde maila supporten:)). kraaam

Linda Clarenbring sa...

Camilla!! Min hjältinna! Du är ju så bra. Självklart var det så, blogginlägget var för långt. Jag måste korta ner alltså!
Vad skulle jag göra utan dig?