Lika som bär?

Jag och Magnus hade en väldigt rolig diskussion igår om hurvida man är lik någon eller inte. Jag har alltid hävdat att Magnus är så lik skådespelaren Judge Reinhold från bl a "Hjärtlösa typer".
Det tycker han är absolut absurt...
Åsså kontrar han med att jag är lik Yvonne Ryding.. öh... fd Miss Universum?
Och sen klämmer han till med.. Babben Larsson. Jag och Babben..?
Igår kom några fler namn upp på listan, från Magnus själv vilka han är mer lik...
Ja, vem tycker ni?


Magnus och Judge Reinhold?

Magnus och Brad Pitt?

Magnus och George Clooney?

Magnus och Robert Redford?

Min favorit: Magnus och Eddie Murphy?

Ja, och jag då?


Jag och Yvonne? Ja, jag går ju ofta med en huvudbonad av den där kalibern...


Jag och Babben Larsson?

Resultat? Nja, jag och Magnus kommer nog fortsätta den här diskussionen i evighet..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda, du är ju jätttelik Yvonne! Magnus är mest lik Robert Redfod.

/kerstin

Anonym sa...

Asså, Klart du inte är lik Babben, men när du kommer med ett sånt påhopp om att jag e lik Judge Blähold (tönten i snuten i hollywood) så kommer en blixtsnabb kontring.. kaaboom! haha!

Jag svarade då att jag är f-n mer lik Eddie Murphy.. haha! Se bara vad Maria skriver här ovanför.. och vad kerstin skriver.. (undrar om det är mammsen?? Men hon heter ju inte kerstin..hmm).

Anonym sa...

Morsan! Skriver du under pseudonym??

Anonym sa...

Sorry Magnus, men jag håller med Linda... du ÄR mest lik Judge Reinhold...
Men det är väl inte så farligt?! :o) fniss

Linda Clarenbring sa...

Maria: Hihi, ja, jag kunde ju inte heller se likeheten med Babben men det var lite roligt iallafall (jag valde ut det finaste kortet jag kunde hitta på henne hihi)

Kerstin (who?): Jättelik? Nja.. möjligtvis mer när jag var blond.. men tack, yvonne är i motsats vad många tror väääääldigt trevlig!

Magnus: Du och jag, Babben och Murphy.. jätteroligt jue!
Och du, bara för att Judge spelar en töntig roll i filmen behöver han ju inte vara en tönt.. jag tog ju ett fint kort på honom, jag kunde tagit det där när han är utklädd till clown i Hjärtlösa typer... haha

Malin: Tack!! Visst är dom lite lika! Jag tycker han är snygg på den svartvita bilden. Men inte lika snygg som min Magnus förstås =)

Anonym sa...

Judge helt solklart. u gotta live w it mags! /olof