Dagens gapskratt och riktig dricka sätter sina spår..

Lånar delar av Henriks inlägg på Camillas blogg:

"Har du förresten tänkt på vad Åsne Seirstad skulle hela om hon gifte sig med Brad Pitt??"

Jag skrattar så jag dör!
Kan inte sluta.
Det är ju helt hysteriskt roligt!!

Ett gott skratt kan behövas idag.
Vi är trötta.
Det var TV-prisgala på Café Opera igår.
Som vanligt hade bästaste Charlotta Catani ordnat en hejdundrandes fest.
God mat och gott rött vin.
Tills "CaféAbbe" fick syn på oss. Då sa han:
- Det där kan ni inte dricka, ni måste ha riktig dricka!
Och in kom en flaska Taittinger. Sen kom det en till. Och en till. Och ytterligare en.
Detta är vad jag minns från kvällen:

1. Det var lång kö till maten
2. Sebastian uppträdde med gylfen öppen i hans supertajta jeans
3. Kicki Danielsson såg ut som en rosa glittrande prinsessbakelse i sina kläder
4. Alla på Aftonbladet är bra på att röja på dansgolvet
5. Jag ångrade att jag tog mina supersmala högklackade skor
6. Jag och Charlotta skulle försöka vara jättetysta för att inte väcka Magnus när vi kom hem. Jag tror vi hördes ända till Södertälje.

Idag:

1. Önskar man att man kunde fått sova vidare när klockan ringde
2. Kommer alla aftonbladare att vara på McDonalds på lunchen
3. Får man absolut inget gjort hur man än försöker..

Men det är det värt.
Charlottas fester är superbäst och vi hade ju så kul!

8 kommentarer:

Camilla sa...

Hahahaha man undrar ju hur länge Henrik klurat på den?! :)

Låter som ni hade en superkväll igår!! kraaaam

Linda Clarenbring sa...

Hahahah, jag kan fortfarande börja tokskratta åt det där!

Ja oj vilken kul kväll det var trots att jag knappt kunde gå när vi var på väg hem för jag hade så ont i fötterna.
Så blir det när det är en DJ som inte spelar annat än superbra dansmusik =)

Anonym sa...

Vad för slags "dansmusik" Carola eller??

Anonym sa...

Såklart, finns det någon bättre musik?

Anonym sa...

Ja det gör det!!!

Vem f-n kan dansa till det? fånigt!

Anonym sa...

Alla med någon slags känsla för takt?

Anonym sa...

Jag håller med "den dansante", man lixom står ju bara där och "svajar" till sån musik. Nej tacka vet jag clubmusik! Det är där man sållar agnarna från vetet..

Linda Clarenbring sa...

Härligt att höra att det finns både dansbandsanhängare och trancemänniskor här!

Keep on shaking that ass!