Hett, hett, hett och vem kör till Pacha?

Veckans bästa: Mil Palmeras
Solskyddsfaktor: Idag har det krypit ner till 4 på vissa kroppsdelar. Claes tycker iallafall inte att det går tillräckligt snabbt? Törs man föreslå brun skokräm?
Veckans snyggaste: Charlottas Chanelbrillor!

Idag brände det på rejält vill jag lova. När vi kom hem till balkongen och skuggan runt 16.00 hade temperaturen krypit upp i rediga 41 grader!! Nu är det hett här!
Tiden går för fort. Ingen vill åka hem till regnet.

Lördagskväll innebär restarangbesök och storpiff. Storpiff = man sminkar sig (vilket man aldrig gör annars här) och man tar på sig finstassen.
Restaurangen El Seniorio ligger i San Javier vilket gör att en av oss måste sitta vid barnbord och dricka cocacola till maten. Jag offrar mig.

Problemet är då. Vem kör till Pacha imorgon? Pacha är ett stoooort disco inne i Torrevieja. Imorgon är det espumaparty, alltså skumparty. Igår var det nudie, tittie, ass-show. Playboyflickor som åmar sig. Det ville inte jag och Charlotta bevittna.
Vill ni kolla mer vad de erbjuder kolla in: www.pachatorrevieja.com
Vi vill dit men ingen vill köra. Det är för dyrt med taxi och stället kommer inte "igång" förrän framåt 01.00. Blir en fasligt lång förfest. Längst för den som måste vara nykter och köra.
Sten, sax, påse?
Det skall tilläggas också att Claes och Charlotta tyvärr inte får köra bilen av försäkringsskäl så det återstår bara jag eller Magnus då...
Och eftersom jag kör idag så... eller?
Vi får se.

Som alltid är det ett fasligt tjat om hur brun man är och inte.
Charlotta leder stort konstaterar Claes men hon har också flest ränder.
Magnus säger att Charlotta snart ser ut som en twix i en sovsäck.
Var det inte en etiopier?

Nu korkas vinflaskan upp i köket hör jag.
Jag får ta en kopp kaffe då.

Ha det bra!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Koooom heeeeem nuuuuuu - vill ju prata med Dig på "riktigt"...

KRAM

Camilla sa...

Jag röstar för att Magnus ska köra. Han är ju ändå kille. Säg till honom att det är en massa håriga spanjorer som heter Juan som limmar på dig hela tiden och då blir han svartsjuk och vill vra nykter och ha koll. Hehehe:) kraaaaaam

Anonym sa...

Herregud. Dyrt med taxi? Snåljopar, ta en taxi och sup till. Man får ju skämmas.fam. Sörås. Hälsa Magnus att ska han fira jul hos oss igen så vill vi inte veta av några string.

Anonym sa...

"Linda kom hem, för jag längtar efter Dig.
Kom innan sommarn är slut lilla Linda.
Åskan har gått och om kvällen blir det mörkt,
stjärnorna syns nu på himlen igen.
Allt jag vill ha ett samtal ifrån Dig,
där Du berättar hur bra ni har haft det,
sen kan vi ta kaffe latte någonstans
och Du förbjuder att ge K en ny chans"

Lägg till passande melodi :-D
KRAM och välkommen hem!!!!!!

Linda Clarenbring sa...

Jossan, jossan! Nu är jag hemma igen! Nu skall vi prata massor! På riktigt!! Hör av mig på måndag så bokar vi in med bläck!!

Fam Sörås. Vi tog taxi!! Inga snåljopar här inte. Ang stringisarna... det får Magnus svara på!

Anonym sa...

I jul kommer tomten med vitt skägg, svarta stövlar, läderhuva med tillhörande piska och ett par string.. NOT! Fam Sörås, ni behöver inte vara oroliga, jag fryser så lätt och vill inte ha några frostskador på skinkorna.. =)