Pengar

Kramp i båda vaderna. Aj.

Idag kom underbara Jossan på besök. En härlig energikick i mitt tillfrisknande. Det blev 2 gånger fika och lunch.
Supergulliga Jossan lånade ut sin "dongel" till mig under sjukhusvistelsen och för det är jag henne evigt tacksam.
Förstod att hon inte skulle acceptera att jag ville betala månadsavgiften för den därför hade jag förberett med presenter hihi.
Små byxor och top till lilla Alma, skrubbvantar och härlig kräm till mamma Josefine.
Fiffigt tycker jag själv.
Och nu kommer jag på att jag glömde ge henne pengar för mjölken, bullarna och nektarinerna jag bad henne köpa på vägen.
Jossan, förlåt, förlåt, förlåt. Nu skäms jag. Stryk mig inte ur din filofax =)

Efter lunch åkte vi iväg till Danderyd för att lämna nya blodprover.
Kändes lyxigt att bara kunna åka därifrån direkt.
Nu håller jag tummarna på att det ser bra ut och att dom INTE ringer imorgon för att tala om att jag måste komma tillbaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller också tummarna - HÅRT!
TACK för en jättemysig dag och finfina presenter & kort. Jag blev ju helt tårögd (Det är inte många som får mig att gråta så ofta och mycket som Du..).

Det var ju det där med pengarna då... hm... hur ska jag klara mig utan mina 39.50?
Tro mig, skulle aldrig stryka Dig ur filofaxen. Skulle till och med kunna OFFRA den för Din skull. Och DU om någon vet ju hur stort det är :-)

Vi hörs i morgon, när Du fått svar på proverna. Håller tummarna stenhårt tills dess!
KRAM