Höstförberedelse

Vilken underbar höstdag! Tillsammans med Malin och Isak tog vi en härlig promenad till Fridhemsplan. Lunch på Åhléns. Tuva satt i stol och Isak ville minsann inte vara sämre utan stod i sin vagn. Med lite stöd från mamma Malin förstås.
Efter lunchen hämtade vi ut ett paket från Liberoklubben till Tuva och passade på att hoppa in på Mixage där jag och Malin köpte varsitt par gummistövlar. Regnar det skall det inte få hindra oss från promenader resonerade vi. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"..
Vidare till H&M där Malin fyndade ett par snygga jeans. Tuva fick mockasiner och pappa Magnus en tröja.
Snabbt in på Granit och avslutade med att köpa hårfärg på Åhléns.
Sen var både pengar och ork slut så vi promenerade hem i eftermiddagssolen.
Hem och fika. Malin hann skvallra för Magnus att vi gått fram och tillbaka till Fridhemsplan. Då fick jag onda ögat och trodde han skulle kasta ner mig i sängen för tvångsvila.
Men jag var tvungen att dra iväg till Danderyd för att lämna blod inför morgondagens dos av Remicade. Tog tunnelbanan efter att ha övertygat Magnus att det var helt ok, jag skulle orka.
Nu är jag helt slut. Men lycklig efter en helt underbar dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen Remicade....kommer bli kanon! Känns som hög vinst kontra operation...