Petade bullar.


Kl 15.00 varje fredag har vi fikastund på redaktionen på Nya Medier.
Massor av bullar och kakor.
Jeanette är petig.
Idag var lussebullen för torr.
Vi petade och klämde på exakt allt innan hon skar en skiva av lusselängden och så gick vi.
Vad jag tog?
Inget såklart, vi hade ju fingrat på allt?!

Nu är vi fredagströtta. Skrattar åt allt som är roligt och även åt det som inte är roligt.

På måndag skall jag åka fram och tillbaka till Åre.
Hur bortkastat känns inte det då? Det är ingen snö i Åre och jag hinner inte ens titta åt ett par skidor.
Det är jobb, jobb, jobb. Reka inför konferensen i slutet på januari.
Hoppas det hinner komma mer snö tills dess.

Imorgon lördag skall jag och Magnus bege oss ut på stan och köpa julklappar.
Ja, jag vet. Vi hade likagärna kunnat kastat oss ner i en lejongrop på en gång.
Men vad gör man inte?
Speciellt när familjen "bestämt" att vi inte köper något till varandra..
Haha, jaja, det kan ju dom tro!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så skoj vi ska ha.. Lördag på stan i julklappshysterihelvetet.. Ahhhh save me someone!!

Ja ja det är väl lika bra att få det överstökat..

Anonym sa...

HJÄLP!

Slänger ut en fråga nu angående just julklappar..

Jag behöver få in lite ideer och inspiration på julklappar till den dära tjejen som skriver den hära bloggen.. alla dåliga ideér kan ni skriva här.. o så skickar ni alla BRA ideér till mig.. OK!?

Komigen nu.. ös på med fantastiska saker...

Anonym sa...

kära Magnus. I våran familj så "slutar" julklapparna att komma när man har fyllt 20. Linda har lyckas snika åt sig julklappar i snart 10 år med nu är det slut, eller hur.

Linda Clarenbring sa...

Sörås: Vaaa? Är det slut med julklappar nu? Min mamma säger faktiskt att jag aldrig blir äldre än 10 år! Så det så!
Och ja, ni kommer få julklappar av mig i år också! =)

Anonym sa...

Mange;

Ridpiska, hallonsylt och gummilakan???

Eller Bunny-öron och polis-koppel???

Eller grepe och gummistövlar???

//MAts