Dagen efter..


Idag är vi trötta.
Det var en rolig fest.
Med äcklig mat.
Hur tänker man när man skall ha en jättebaluns för 600 personer och serverar ROTMOS??
Och till det en halvgrillad bit renkalvsinnanlår.
Ju mer jag tuggade, desto större blev biten.
Det var ju en hiskelens tur att jag och Charlotta tog en smörgås innan vi begav oss till Berns.
Det bjöds på underhållning också.
Lena Philipson och Orup. Jag och Nettan rockade loss rejält nedanför scenen.
Och hur var det nu med klädseln då?
Jodå, det var allt från nattlinnen till leopardmöster.
Och glitter i massor.
Färgen som övervägde var givetvis svart. Jag kände mig nöjd att jag bröt av med min oranga kjol.
Runt 01.00 fick vi nog, tog en taxi hem.
Några var på efterfest på The Lab.
Dom är om måttligt ännu mer trötta än vi idag.
Man mår som man förtjänar.

Bilder kommer imorgon!
Nu går jag hem och lägger mig =)

Inga kommentarer: