Tvättstugebekymmer

Sen vi skaffade tvättmaskin i lägenheten har besöken i tvättstugan inte blivit så många som ni förstår.
Vi har dessutom fått nya maskiner i tvättstugan.
Igår skickade jag ner min käre make att göra klart tvätten. Alltså, lägg in den sista tvätten i torktumlaren och sen hämta upp det.
Jag förklarade ingående hur torktumlaren fungerade (den är lite knepig ibland)
Imorse skulle jag börja sortera den vita tvätten. Men se det gick inte för det var fortfarande blött?
Och när jag skulle åka iväg med Tuva hittade jag min strumpa i hissen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Skyll inte på maken när maskinerna är dåliga!! Står det skåptorrt så menas det väl ändå skåptorrt!? Vad gäller strumpan i hissen, du kanske snubblade och så ramlade strumpan av din fot och så såg du strumpan.... Ha!