Bomber och granater

Bad och bikini-säsongen närmar sig med oroväckande stora steg!
Man kan ju lätt konstatera att när man ammar har brösten en tendens att växa lite.
Jag provade mina bikiniöverdelar i helgen.
Det var ungefär som att försöka täcka en badboll med ett frimärke...

Idag var jag, Tuva, Carina och Enya på Aftonbladet för att fixa med datorerna och passade på att äta en något hastig lunch med Åsa B, Hanna, Åsa Ö, Karin och Gudrun.
Värst vad folk som jobbar verkar ha mycket att göra..?
Jag och Carina tog det så lugnt och promenerade längs Årstaviken hemåt i solen och stannade på en härlig fika.
Det här med mammaledighet på sommaren är inte så dumt.

Nu övar Tuva sin höga toner och på TV börjar alldeles strax Magnus favoritprogram "Unga mödrar"... eller är det jag som vill se det varje kväll?
Bäst jag går tillbaka till soffan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flytta dig från TV´n woman!! Det är fotboll på fyran! :D

Nackdelen med att bara ha en TV, jag går till Siba imorrn o köper en till!