Facebook får mig att må dåligt

Man har ganska mycket tid när man ligger på sjukhus. Och med en lånad dongel och bärbar dator finns det en hel del tidfördriv som man annars bara skjuter åt sidan.
En sådan sak är Facebook. Jag är inget direkt fan av Facebook och idag när jag för en gångs skull hade tid att logga in insåg jag att jag bara mår dåligt av att vara inne på Facebook.
Där ser jag alla mina vänner och bekanta flyta förbi och jag undrar direkt hur jag skall ha tid och hålla kontakten med alla.
Svaret är enkelt.
Jag hinner inte det.
Jag skall sluta logga in på Facebook.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår vad Du menar - jag HAR inte ens Facebook av den anledningen. Jag vågar helt enkelt inte. Och Du ska ju inte göra sånt som får Dig att må dåligt - Du ska må BRA nu! KRAM

Linda Clarenbring sa...

Du gör helt rätt Jossan! Bojkotta Facebook! Saknar dig så mycket! Så fort jag är frisk kräver jag att få komma och gosa lite med Alma! Okej, du kan få en kram också! =)Stooor kram