En riktig "hero"

Vi fick Guitarr Hero Aerosmith i julklapp av Magnus syster. Jag har inte tidigare förstått mig på det där men nu förstår jag.
Livsfarligt.
Totalt beroendeframkallande. Man blir helt galen.
Jag har heller aldrig gillat Aerosmith och nu går jag runt och nynnar på deras sånger 12 timmar om dagen...
Tuva gillar det också. Så fort vi börjar spela dansar och sjunger hon. Ibland kompar hon med sina rosa marackas men allra roligast är det förstås när man får hjälpa pappa spela på gitarren och klicka på alla roliga knappar!

Idag var vi och tittade på en lägenhet. Den var på 88 kvm. Vi tyckte den kändes liten.
Vi har inga små krav inte.
Inte alls faktiskt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det beroende framkallande men robert och jag får knappt spela för jesper spelar hela tiden och är super duktig , vi har nu två gitarrer, för jesper köpte en egen och har nu ca 97000 poäng (på en låt) kram berit

Anonym sa...

Ser ut som ni haft en bra jul, det har vi med. Lugnt och skönt, precis vad vi behövde. Killarna fick rock band i julklapp, det var en hit. Riktigt kul faktiskt. Har precis fått min 4:e beh, har 2 behandlingar kvar. Allt verkar gå åt rätt håll. Det är bara att hålla tummarna. Vill iallafall önska er en god fortsättning på året.Tuva är lika gullig hela tiden.Ser framemot att få träffa henne . Kram Lisa