Optimalt användande av presentkort




Äntligen har jag hittat vad jag ville köpa för mina presentkort som jag sparat ett tag!
Med något gravidsvullna fötter är ju skor uteslutet så vad köper man då?
Jo, man köper väskor!! Från mitt nya favvomärke GUESS.
Inte en väska utan två. Ett matchande weekendset!
Handväska + overnightbag.

Som smakråd hade jag den absolut most fabulous of all my friends, kvinnan som ser ut som hon klivit raka vägen ut ur en stylists garderob varje morgon - Paula Marttila.
Som alltid tycker jag att inköp som dessa (nej, jag kommer inte att skriva vad väskorna kostade) bör firas med ett glas vin.
Så jag släpade iväg Paula till ett cafe där hon tog ett glas vin och jag tog en kopp kaffe.
Så, nu har jag mina fancy väskor.
Nu saknas bara weekendresan till New York!


2 kommentarer:

Anonym sa...

WEEK END-resan?!? Vi ska vara där i 8 dagar.... Åker om tre veckor ;-)

Vill oxå fika & shoppa med Paula!

Anonym sa...

Hahaha...övernattningsväska...med barn??...stora hockeybagen är det som gäller när man har smått.
Fast det är klart en tjejresa på ett par dagar om typ 6-9 månader eller så, då kan den funka.