Nytt badrum

Fantastiske morbror Ulf fixade i helgen vårt badrum.
Vi är så nöjda!

Och hur lyxigt känns det inte med egen tvättmaskin? Det var liiite nervöst med första tvätten men jag undrar nu: Vad trodde jag skulle kunna hända? Att den skulle hoppa ut ur lägenheten?
Jag har väl inte egentligen varit en så stor "badkarsbadare" men nu när jag har straffats (?) med bältros (jävlar vad ont det gör!), ödem på hjärnan som orsakar migränanfall samt att sammandragningar och förvärkar blir mer och mer kraftfulla så är det inte lite utan att jag saknar badkaret.
Snälla Hanna har dock erbjudit mig att få komma hem till dem och bada i deras badkar. Det tackar jag hjärtligt för.

Förhoppningsvis blir jag inom kort bättre och tills dess får jag sitta och beundra vårt fina badrum.
Före och efter:



1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur att händiga Uffe finns. Mycket fint blev det!