Inge mer Remicade

Jag är sjuk igen. Det känns tungt. Med julstressen kom det som ett brev på posten.
Hade goda förhoppningar när jag skulle få min nästa dos Remicade idag men det gick inte så bra.
Det gick inte alls.
Det fungerar inte med Remicade. Det hade bara droppat i 10 minuter när den allergiska reaktionen kom igen.
Jag tål det inte.
Kändes jäkligt trist. Som ett stort misslyckande.
Så nu blir det Imurel istället. Tabletter. Som iofs är mycket bättre för mig eftersom jag slipper "lägga in mig" för infusion.
Men kommer det att fungera?
Jag hoppas verkligen det!

Nyårsafton imorgon.
Sista dagen på året.
Känns inget speciellt. Orkar inte tänka.
Vill bara sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å älskade vän! Vad du får kämpa med din kropp. Jag önskar att tabletterna hjälper och att du kan få njuta av sista dagen på 2008 och att 2009 blir året då du slipper allt krångel & ont.

Ha så skoj ikväll. Tyvärr stannar vi ju hemma eftersom vi är tokförkylda hela högen. Men vi ses igen 2009. KRAM PÅ ER ALLIHOPA!

Josefine sa...

Jävla skit!!!
Men det kan ju bli bra i alla fall, gumman, eller hur? Den andra medicinen kan ju funka. Det är min önskan inför 2009 i alla fall.
Vi hörs och ses snart!
Gott Nytt År och många KRAMAR