Besvikelsen

Jag önskar jag kunde skriva att vi inte gjort annat än att spela Resistance 2 de senaste dagarna.
Tyvärr är fallet inte så.
Besvikelsen är total.
De har tagit bort coperative mode. Vi kan inte spela båda två. Totalt värdelöst.
Vi var så besvikna att vi inte visste vart vi skulle ta vägen.
Vi ville ringa till Insomniac och skälla på någon. Förmodligen skulle dom inte bry sig ett dugg om två dårar som ringer en fredagkväll och klagar på deras nyutvecklade spel.
Tror inte heller att vi någonsin hade hittat rätt telefonnummer så var det bra med det.
Kunde man ringa till någon annan stackars kundtjänst och skrika av sig tro. Inte? Nä, det förstås..
Nu är ingenting roligt.

Idag såg jag nya BMW X6. Kan inte bestämma mig om jag tycker den är cool eller bara ful?
Jag gillar ju verkligen BMW och stora stadsjeepar men jag håller fast vid att deras X5 är oslagbar.

Sjukdomarna byter av varandra i bekanskapskretsen och nu får vi väl sitta i karantän allihop. Stackars lilla Isak har vattkoppor.
Ganska bra iofs eftersom det brukar vara mycket lindrigare när de är små.
Tror ändå att jag håller Tuva på behörigt avstånd.

Dagarna när man fick vara ensam på toaletten är förbi. Det insåg jag igår när Tuva prompt skulle sitta på badrumsgolvet och läsa en tidning medan jag var där inne.

Julstjärnorna är nu uppe i alla fönster.
Insåg att vår ommöblering a la "skapa plats för Tuva" innebär att vi inte har någon plats att ställa granen på i år.
Den får väl stå på balkongen.

Jag rusade runt hela stan för att leta efter en adventljusstake i vitt porslin. Till slut bestämde jag mig för en på Hemtex som jag köpte.
När vi plockade upp julkartongen igår hittade jag en jättefin adventljusstake i vitt som jag köpte förra året.
Note to self: Kolla igenom vad du har innan du köper nytt!

Imorgon skall jag nog åka en sväng till IKEA.
Tror ni jag lyckas komma därifrån utan att köpa något?
Skulle inte satsa på det...

Inga kommentarer: