Äntligen!

Född: Lilla prinsessan Clarenbring (ännu namnlös men vi provar lite olika namn)
Datum: 2008-04-26
Tid: 12.55
Plats: Danderyds Förlossning, avd 14, rum 7
Längd: 50 cm
Vikt: 3420 gram
Världens bästa pappa: Magnus Clarenbring
Världens bästa barnmorska: Maria Sahlin

Här kommer äntligen bilder på vår lilla guldklimp!



Ps, som ni kanske förstod gick vattnet när jag satt och bloggade tidigare inlägg. Därav det hastiga avslutet.
Jag fick slänga mig på telefonen och ringa hem Magnus!
Precis som det skall vara =)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde världens bästa mamma: Linda Clarenbring!

Som jag sa vid förlossningen så är du från och med nu min nya idol, en riktig hjältinna! Den ansträngningen hade jag aldrig grejjat själv.. (å andra sidan har jag visserligen gjort lumpen.. ) (OBS! jag kommer aldrig mer ta upp den jämförelsen igen!)

Puss mina prinsessor! Ni är sötast!

/den oerhört stolta fadern till detta mirakel på bilderna!

oupsi nu skriker hon så rutorna skallrar... =)

Anonym sa...

Återigen, stort Grattis till Er ! Så söt hon är ! Hoppas vi kan ses snart så man får se det lilla underverket i verkligheten. Kram på er alla 3 !

Anonym sa...

Grattis Linda & Magnus till en fin liten tjej. Tänk att medicinbollen var en prinsessa! Grattis kramar önskar familjen Nyman Brini i Forshaga

Anonym sa...

Nu har stor-moster och mormor studerat bilderna från alla håll och vinklar, vi tycker nog att vi kan skönja en liten "karlsson näsa"....Ett starkt signum som verkar slå igenom på alla våra barn - för att inte tala om humöret, nåja det får tiden utvisa, men om rutorna skallrar redan nu då vet vi. Ha det så bra, hoppas vi får studera underverket på nära håll snart!

Anonym sa...

HIPP HIPP HURRA på prinsessans födelsedag och ett Gigantiskt GRATTIS till mina goa vänner!
Vad roligt att få se lite bilder jag & Johan ser fram emot att få titta närmare när det passar familjen.
She is adorable!!!
PUSS & KRAM

Anonym sa...

Herregud vad söt hon är! Jaja, vi är inte förvånade men ändå.

Vi kommer snart hem från GrönsaksLeksand och hoppas få se det lilla underverket på riktigt.

Grattis grattis och KRAMAR x3

Anonym sa...

Grattis igen familjen Clarenbring! Vi ser fram emot att få klämma och känna på lilla snyggingen. Puss och kram!

Anonym sa...

grattis!!!!! ÅÅhhh vad söt hon är! Vad blir det för namnn nu då??? hörde att ni funderade på Emma.... Jag tycker att hon ser ut som en Linn. Så nu var det sagt!

Puss puss/ Ida & erik

Jennie sa...

Blir alldeles tårögd när jag läser Magnus kärleksförklaring till dig överst här. Precis så ska det vara! PS: Hon är sjukt gullig, bebisen :-). /Brf Skruven9-Jennie

Anonym sa...

Hej på er linda å Magnus å ett jättestort GRATTIS till prinsessan!! Vilka otroligt fina bilder på flickebarnet, hon e ju supergullig! Kram Kristina & Stefan

Anonym sa...

Stort grattis till lördagens vackra söndagsexemplar! Jag säger som Jossan - inte förvånad :)

gudrun sa...

Kära Linda,
Jättegrattis! Vilken fin liten dotter ni har fått!
Hoppas att alla mår bra och framför allt du!
Jag är hos din granne Gunilla på middag och hon berättade om din blogg och visade de fina bilderna på er dotter, vilkén fin flicka och vlka finna bilder.
Hoppas att jag får träffa er snart!
stor kram
Gudrun
PS. klappa den söta på kinden från mig! DS

Anonym sa...

Hej och ett stort Grattis till ert lilla underverk! :-)

Sköt om Er!
Kram Anna Ireby