Åsså var det ju ett nytt år och ett bröllop..

I lördags var det nyårsafton. Och bröllop.
Christer och Camilla blev herr och fru Roheden.
Utanför Funbo Kyrka gnistrade snön så vit och inne i kyrkan brann ljus. Så vackert.
Middagen intogs på Länna Herrgård. Det var ett hejdlöst party.
Ja, se själva:


Är dom inte vackra så säg?

Bord 1. Petra, Walle, jag och Peter

Vä: När brudgummen går på toa får alla pussa bruden. Även Hugo 3 månader!
Hö: Magnus och hans brudar


Vä: Partygrabbarna tar hand om brudgummen
Hö: Claes och Magnus.. men skall inte slipsen vara runt halsen?

Ridå. Festen slutade runt kl 06.00 på morgonen. Då var det nog mer än slipsar som kommit på villovägar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jäklar vikken fest!

Ganska lång middag kan man säga, från typ 18.00 till 01.30.. ok ett litet brejk för fyrverkerier o skål med champagne! =)

Dryck var det heller ingen nöd på, fanns så det räckte.. se på clabbe bah! hehe! Slirren användes inte bara av clabbes huvud, den användes som lasso, piska och ja.. allt möjligt.. tror den gick sönder nån gång runt 04.15! ha ha!

//Mange

Linda Clarenbring sa...

Hahaha, ja, slipsen gick sönder. Men den sprack bara lite i sömmen, det går att fixa =)
Jag har ett minne av att jag dock fastnade i lassot någon gång på dansgolvet hahaha

Anonym sa...

Jorå serru, inga tjejer undkom clabbes cowboyslipslasso under kvällen! Tror faktiskt att även nån enstaka kille fastnade.. ? hahaha!

Anonym sa...

ja slipsen användes till allt möjligt.. fick hugg nåra ggr;-).. måste passa på att tacka för att ni valde de snyggaste kortet på mig, jag såg ganska städad ut på nåra andra.....

Anonym sa...

Här fanns det mkt skoj läsning å så finns vi med på bild åsså..hihi.
Jaa, vikken fest det blev.. =) Min absolut lyckligaste dag..nånsin!
TACK för att ni var med och gjorde det till en så fantastisk dag!
Nää..nu får jag läsa vidare om allt annat som hänt dig - otroligt rolig läsning som sagt..
Hoppas vi ses snart!

Stor kram från Camilla(bruden).
PS: Jorå, jag hamnade nog osså i lassot.. =)