30-årsfesten som kom av sig..


Idag firar vi Josefine Jonasson som fyller 30 år! Grattis!!!
Eller rättare sagt... vi skulle ha firat henne.
Det kom liksom av sig.
Josefine fick en överraskning som hette duga. Hennes familj kom hela vägen från Bräkne-Hoby och landade hux flux utanför hennes dörr utan att hon hade en aning om att dom skulle komma.
Då kan hon ju inte gå på partaj med oss.
Jag, Magnus, Claes och Walle får helt plocka undan partyhattarna, trä tillbaka serpentinerna vi blåst ut och ta ur luften ur ballongerna. Jossan kommer inte, vi blev "stud up".
Nädå Jossan, ingen fara. Vi sparar festligheterna till en annan gång!
Ps. Nästa gång din familj planerar en överraskningsresa till Visätra.. be dom ringa mig först =)

Min fantastiska morbror har varit här idag och fixat grejer igen.
Nya trösklar fick vi i hallen, vardagsrumsfönstret fick lite tätning och vi fick en fin spegel i hallen.
Nu slipper man sitta med halsduk i soffan och vi har tredubbelt så många speglar som det finns personer i den här lägenheten. Narcissus.. eller...?

Morbror avslutade med att fråga:

- Jaha, ska ni skjuta upp bröllopet nu då?

Jag och Magnus ser ut som två frågetecken.

- Ja, man kan ju inte gifta sig i år. Det är ju 06.

För er som inte hajade direkt, noll sex. Ingen sex.
Så fyndigt hahahaha..

2 kommentarer:

Camilla sa...

GRATTIS JOSSAN!!!!!!!!!!!! ...om du läser detta alltså:)
Linda gumman, du måste blivit besviken...Fast lite kul var det ändå:) Hahaha kraaaaaaam på er båda!

Anonym sa...

Ja, herregud vilken dag!!! Det var helt otroligt - och vilken röra det blev, men en kul röra ändå...
TACK så jättejättemycket för festplaneringen - jag ska ge Ditt telefonummer till mina fantastiska systrar :-)
Vi plockar väl fram almanackorna och bokar in ett nytt party eller..??

Camilla: TACK och tack för Ditt mail!

KRAM