Och så skall Björnen rocka igen.


Jag kom liksom av mig någonstans.
Blev livet helt plötsligt trist?
Händer det ingenting?

Jovisst händer det grejer.
Ikväll är det Rockbjörnen 2005. Framröstade av Aftonbladets läsare skall dom bästaste av dom bästa får sin lilla nalle ikväll.
Och vi skall vara där.
Vad sjutton skall man ta på sig nu igen då? Som vanligt har man ju inget att ta på sig.
Charlotta har tagit med sig halva sin garderob hit och nu tvistar vi om hurvida det skall vara lockigt eller rakt hår?
Vi testade de nyinköpta hårrullarna igår och värre hårsvall tror jag bara Europe hade någongång på 80-talet. Vilken volym det blev!
Mina bångstyriga lockar har jag sedan länge gett upp hoppet om så det lär väl bli plattången..

Nästa vecka är det intensivt.
Måndag och tisdag får gå åt till packning. På torsdag drar vi till Åre på konferens.
På onsdag skall jag och Charlotta på Café Opera. Tillställningen "Stockholm finest".
Klädsel: Ursnygg
Ojojojoj, måste vi ut på stan och köpa nytt nu igen?
Perfekt planering att gå på fest på onsdagen och åka med flyget kl 07.40 på torsdagsmorgonen..

Igår var det julgransplundring.
Nu får det vara slut på tomtar och troll.
Solen sken utanför och vi kände våren ligga och lura bakom hörnet.
Slår vad om att det kommer in en snöstorm nästa vecka.

Inga kommentarer: