Vinter är kräk

Åtminstone om man som stackars Magnus har fått vinterkräksjukan.
Vinterkräksjukan är sånt som jag bara läst om och hört att andra får. Det är ohyggligt synd om Magnus. Jag har aldrig sett någon som ser så sjuk ut.
De säger att årets vinterkräksjuka är en av de värsta och jag tror nog att Magnus skulle skriva under på det direkt.
Ni kan ju tänka er hur det är att vara instängd i en lägenhet med en liten skrutta som måste ha ny blöja 3 gånger i timmen och en stackars make som bosatt sig inne på toa...
Desinfektionsflaskan är snart tom och hade jag en ansiktsmask á la japanerna i Tokyo hade jag använt den.
Kommer jag bli smittad eller inte?
Vinterkräksjuka eller koloskopi på torsdag?
Jag väljer koloskopi och det är inget svårt beslut!

Stackars, stackars Magnus.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Asså, seriöst! Detta är utan tvekan något av det absolut värsta jag varit med om! Jag vet, nu tänker alla att ja ja det är som i reklamen "när en man är sjuk" bla bla... men jag lovar, jag önskar inte min värsta fiende detta helvete..

Urko...

Anonym sa...

Men Kräkarn......
Kom igen när du fött barn....

Anonym sa...

Hörru anonym!

Kom hit och slicka på toalettstolen om du e så himla tuff! I dare you!

Chicken!

Mooohahahaha!