Skitbra

Har ni tänkt på hur otroligt gott det egentligen är med en knäckemacka och en kopp kaffe?
Iallafall är det tokgott efter en koloskopi.
Det gick bra imorse. Fick lite coola grejer så jag kunde slappna av och en skvätt morfin. Finfint.
Jag skall bespara er detaljerna men det såg fint ut sa läkaren som gjorde koloskopin.
Hon skickar nu bilderna till min läkare Marouf som utvärderar och bestämmer om vi skall fortsätta med Remicade.
Tuva underhöll alla i väntrummet imorse, snackade för fullt och man hörde henne på långt håll i korridoren där jag satt bakom ett skynke för att coola ner när det var klart.

Och för er som undrar blev det inte pizza eller liknande till middag.
Stackars Magnus är fortfarande lite spak så det blev gulaschsoppa och rostat bröd med ost.

Tuva är äntligen så pass bra i magen att vi vågat börja med lite mat igen. Sen blev det en kort promenad för lite frisk luft (vart man nu hittar det i den här staden..) och då ville hon absolut ha sin finmössa på sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjohoo vilka glada nyheter!! Fast jag håller med föregående talare, mycket skit-snack på bloggen nu för tiden.
Det är hårt att erkänna men Tuva-Luva är väldigt söt trots den fruktansvärda mössan.. ;-)