Vi är för fula...

En diskussion om kroglivet och raggande ledde fram till ett erkännande från Magnus och Claes.

- När vi var i Bulgarien vågade inga tjejer komma fram till oss för vi var för snygga. (vilken tur att självförtroendet inte ligger på topp här)

Jag och Josefine nickar och tänker i samstämmighet: Jaja, låt dom tro det då.

(man måste ju ändå beundra grabbarna som kritvita efter 2 timmar i Bulgarien går fram till ett par skokrämsbruna brudar och frågar vad som gäller på orten. Hade dom småsupit innan eller?)

Vi får sedan höra hela historien om att de blev fotograferade av precis alla tjejer på en nattclub. Det finns nu enligt Magnus och Claes alltså en mängd fotobevis på detta. Vart är dom korten? Diskussionen fortsätter och kvällens schema kommer på tal.

Claes säger:

- Jaja, men om vi går ut ikväll och du och jag Magnus ställer oss vid ena änden av baren och Linda och Josefine ställer sig vid den andra så kommer det iallafall vara flest killar vid deras sida.

Öh, betyder det nu att vi är fula eller? Bara för att alla vågar komma fram? Tackar för den. Hoppas vi får en riktigt kul kväll...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!

Jävlar så gott självförtroende det låter som vi har.... DET HAR VI OXÅ! Det är ju trots allt en sann historia! ;-)

Hade det inte varit för självförtroendet så hade man varit komplett!

Anonym sa...

Jaja, grabbarna ser bra ut, det får vi väl erkänna.
Men jag och Jossan är också jävligt snygga så ikväll får grabbarna se sig besegrade på krogen. Grabbarna kommer flockas på vår sida av baren =)

Anonym sa...

Det är klart!

två superläckra donnor.. vi har ju hört om spybar kvällen!! Grabbarna flockades som hyenor kring en död giraff..

DET ÄR EN LIKNELSE!!!

Anonym sa...

Det är inte lätt att va ödmjuk, när man är felfri som jag.. Nä - hörni grabbs!
Ni har inga husmorstips ni kan dela med er av? "Så här får du bättre självförtroende?"
Eller så är det här förklaringen till att jag är 35 år och singel? Helt enkelt för att jag är för snygg?! Det är ingen som vågar vara tillsammans med mig, de hamnar i underläge direkt! Jaja, förstås är det så

Anonym sa...

Hilfe hilfe... jag som inte ens tycker om katter - blir jag HELT ensam på dödsbädden då?????