Magnus vill ha en Dildo.


Ja, en hund alltså.
Lottas granne, den otroligt söta Dino är av rasen gårdshund.
I början hade vi väldigt svårt att komma ihåg vad Dino hette och vid ett tillfälle när Lotta sa att han hette Dino, hörde någon av oss lite dåligt och tittade frågande på Lotta och sa:
- Va, Dildo?
Sedan dess har Dino gått under båda namnen.
Magnus vill alltså ha en gårdshund istället.
Anledning: Den kan man leka med, den gillar att springa, kasta bollar och skoja runt (springa med vassa klor på vårt nylagda parketgolv? No, I don´t think so!!)
Magnus säger också att Dildo kommer att äta upp Yoda.
Det tror inte jag för Yoda är en mästare med sitt lasersvärd! Det vet ju alla!
Men jag hoppas för guds skulle inte att Magnus vill döpa hunden till Dildo..

12 kommentarer:

Anonym sa...

OK! Sjukaste rubriken hittils!! haha!

Men Dildo.. ehm förlåt.. Dino är faktiskt så jäkla cool! Man har betydligt mer nöje med en sådan hund.. som inte går sönder när man klappar den! ;-)

Anonym sa...

Pssst! Klicka på mitt namn här ovan.. ha ha ha!

Linda Clarenbring sa...

Hihi, du är ju för lustig!
Okej, Dino är jättesöt och jätterolig att leka med men hur länge orkar man? Jag tror nog ändå jag tar och sätter Yoda i väskan och tar en promenad =)

Anonym sa...

Menar Du mer nöje med en sådan en hund än med en dildo??? Köp inte fler såna där dildos i tunt porslin, Mange....

Anonym sa...

Aha - NU förstår jag - Du jämförde de två hundarna...
Så fel det kan bli... ;-)

Anonym sa...

Jossan: Du klickade väl på mitt namn... det fiiins inte sådana i porslin, jag letade och letade men hittade inga..!! =) Men vänta nu.. vi snackade hundar va!? öhh... den här diskussionen hör nog hemma i Fråga malena om konstiga saker man kan "leka" med.. =)

Camilla sa...

Magnus: HAHAHA jag har varit inne i den affären!!!! :)

Anonym sa...

Camilla: vad köpte du då? haha!

Anonym sa...

Dino!
Han är en sån liten trendsetter, det lilla djuret! Alla vill ha en Dino (eller Dildo kanske, vad vet jag)

Igår kväll när jag kom hem från träningen gläfste han till med sitt vanliga glada hundhumör, sen när han såg och kände doften av mitt svettiga jag, rynkade han ihop sin lilla söta Dinonos till ett litet nystan. Ett tag trodde jag att han skulle göra slut. MEN, då tog jag fram tennisbollen och allt var förlåtet.

Skaffa er en Dino! Ja ja, go go!
En riktig hund och inte en accessoar. Blah! Sorry Linda, - men den här gången faller min röst på Magnus...

Camilla sa...

Mange: Självklart köpte jag ingenting! Jag är väl ingen snuskhummer heller:) Jag blev brutalt insläpad av en s.k. kompis, varpå jag gallskrek och försökte ta mig loss och betedde mig som värsta fjortisen. Men vad göra liksom? Jag var ju i chock.

//Camilla

Anonym sa...

Lotta: Om du köper en "Dino" så ser jag till så vi åker till Norpan bra ofta!! =) Oj så skoj att busa med det lilla energiknippet (helt galen hund, det är antingen PÅ eller AV).

Camilla: Ha ha ha! Det där lät ju bra men du har iiiicke övertygat mig... Det ÄR ok att vara lite nyfiken.. ;-)

Linda Clarenbring sa...

Camilla: Jag förstår att du skrek och gapade. Det hade nog jag också gjort.

Magnus och Lotta: Jag och Magnus köper varsinn hund. Så får det bli och alla blir nöjda. Jag blir dessutom lite extra nöjd får då kan jag sticka en liten tröja till Yoda =)
Nu när jag stickat klart stringkallingarna till Claes så måste jag ju ha ett nytt projekt! Sticka är kul. Eller hur Lotta och T... nä förresten... Lotta? Visst är det kul att sticka?