Hurra hurra hurra!


Lördagen den 17 september 2005.

Hipp, hipp hurra för vår Charlotta idag!
Grattis på fördelsedagen!

Idag får Norrtäljeborna hålla i hatten. Det är dags för fest!

"En vacker dag
Hon bestämde sig för att från Stockholm dra
Kvar i Stockholm blev vi andra
som nu varje helg till Norrtälje får vandra

Grillar, dricker vin, myser och mår bra
Det gör man hos Charlotta titt som tätt nästan varje dag
Och alltid är det i Norrtälje något på g
Ni som kan! Häng me!"

Grattis, grattis, grattis min älskade vän!

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Tack ska du ha!
Och tack för den urtjusiga presenten (det är bra att ni poppar till mig, men det var alldeles för mycket) Och tack för att ni förgyllde min fest! Och tack för att ni finns! Och tack för den fina poesin (så du kan skalda minsann!) Och tack för att ni alltid ställer upp! Och tack för att ni är så goa vänner! Och tack för så många skratt (ja ett bjöd jag ju på själv...) och tack för att ni orkar ta er ut till Norrtan var och varannan helg, och tack för att jag har er i mitt liv! PoK!

Linda Clarenbring sa...

Tack gumman för dina fina ord!
Oh, den hysteriskt roliga incidenten kommer vi att leva länge på! Och grabbarna på OK kommer nog aldrig att glömma =)