Slutfestat för den här gången?

Mitt 30-åriga liv går vidare.
Ingen rast ingen ro.
Efter fest i flera dagar är det dags att ägna sig åt jobb igen.

Tusen tack alla ni som kom till Snaps i lördags för att fira!
Mina många fina presenter ligger nu hemma på vardagsrumsgolvet i väntan på att bli flyttade till det rätta stället, bli uppshoppade eller i vissa fall uppdruckna =)

Bilder från festen? Givetvis!


Middagsbord nummer 1 och 2. Lindströms, Sörås, Larssons, Nybergs, en Catani, en Karlsson och en Clarenbring


Jag öppnar paket. Lisa, Kristina och Camilla ler så fint mot kameran.


Åkersbergatjejerna ger sig till känna och vem av de två låååånga killarna var nu baskettränare? Rätt svar: Petter (i svart kavaj)


Tjejer, vad gör ni med Claes? Charlotta, David, Stefan och jag. Undrar vad klockan var här...? =)

Kram till er alla!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hejhej! hittade hit när jag googlade en sörås. finfin blogg! å grattis i efterskott!

Linda Clarenbring sa...

Emelie: Tack tack! Välkommen till bloggen!! Jag fick läsa två gånger innan jag förstod vem du var men nu vet jag!!