Sitta på.. ja vaddå?


Jag lever!
Jag klarade mig helskinnad över 30-årsstrecket.
Men jag började med att glömma min kalender hemma idag när jag skulle till jobbet och min kollega Johan kliade sig lite på hakan och undrade om det hade med åldern att göra månne?

Min fantastiska födelsedag avslutades med en mycket god middag på Restaurang Söders Hjärta på Bellmansgatan.
Har ni inte varit där så kan jag varmt rekommendera stället.
Dom firade 30-årsjubileum i helgen och det har under alla 30 år varit samma ägare.
Otroligt trevlig personal som gav mig en blomma när de fick höra att jag var lika gammal som restaurangen.. eller att jag fyllde år var det nog...?

Alla vill veta vad jag fick i present av Magnus.
Ni ser den ovan till höger.
En Seikoklocka. Med åtta stycken diamanter i urtavlan. Otroligt fin! Precis en sådan klocka jag ville ha!

Imorse åkte Magnus till Göteborg igen för att jobba.
Urtråkigt att vara hemma ensam.
Tänkte på jobbet idag att ja, jag får väl åka hem och slänga mig i soffan och glo på tv.
Men i nästa sekund kom jag på att det går ju inte.
Vi har inga soffor.
På blocket.se är dom snabba.
Lika snabba är dom dock inte på IKEA.
Vår soffa har en leveransförsening och kommer efter påsk.
Vi får numera sitta i varsin solstol och titta på tv.
Efter att ha lagt i ett täcke och några kuddar sitter man faktiskt ganska hyfsat.
Men det ser inte klokt ut. Se själva:



Men.. det är kopphållare på stolarna.. på hur många soffor finns det?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hahaha snacka om romantisk tv-kväll!! Du och Mange, i en stol. Mysigt:) kraaaaam

Anonym sa...

Hej vilken super fin klocka du fick av min bror, ska bli kul att träffas på lördag, Maj-Lis kommer och tar hand om Jesper och Oskar, så vi åker med mammma o pappa,
Jesper är sjuk nu igen, denna gång öroninflammation. Oskar fyller 7 år idag, och han är så uppspelt inför det.kram