Kolossen är här!


Ja, och nu menar jag inte mig själv då utan soffan.
Den är stor.
Magnus vill använda ordet enorm men så långt vill jag inte gå.
Det räcker med stor.
Och man sitter gudomligt i den.
Okej, alla våra gäster får halvligga när de kommer för att finsitta och umgås men det gör väl inget?
Blir dock svårt att socialdricka.
Hepp, förresten. Soffan är vit. Här dricks inget utom vatten i närheten av den.
Den kom i 3 stora paket.
Sittytan är ca 80 cm. Alltså som en mindre säng. Väldigt lätt att skruva ihop dock.
När jag provsatt soffan sa Magnus:
- Du ser ut som Nils Karlsson Pyssling när du sitter i soffan.
Nämnde vi att soffan var stor?

Nåja, nu skall vi inte tjata mer om det.
När man har suttit i solstol framför tv´n några dagar är det hur härligt som helst att han en härlig soffa att krypa upp i!

Hoppas ni alla hade en bra påsk.
Vi har ätit och druckit gott i både Åkersberga och Örsundsbro.
I lördags lurade jag dock ut mamma på en löparrunda för att kompensera allt ätande.
Magnus var också med. På cykel.
Han försökte vara någon slags påhejare tror jag men det enda han sa var:
- Nu är det jättelångt kvar.. känn hur mjölksyran sprider sig i benen..
Jag och mamma slog på dövknappen och sprang vidare.

1 månad kvar till Spanienresan
2 månader kvar till bröllop

Bikini och bröllopsklänning..
Ikväll måste jag ut och springa!

1 kommentar:

Anonym sa...

SM Guld SM Guld SM Guld!!!!

Äntligen efter fyra år av väntan.

Själv har jag 11 dagar kvar till bröllopet och inser att det inte är någon idè att springa......

Ja ja, så kan det va när man fick bebis för knappt 4 månader sedan. Ska ta sista måtten för klänningen på tisdag så något hekto kanske rasar av tills dess.

Anton lärde sig cykla igår vilket resulterade i några sprinter varv runt kvarteret samt att Stella senare bjöds på milkshake...

Nu är det dags för middag. Min blivande make steker entrecote mmm
Ska sitta fint efter en långpromenad nere på byn. Där köpte vi oss 3 fågelholkar som ska snickras upp i björkdungen ikväll.

Kram på dig!
V