Hilda är här!


Nu har hon kommit. Min kollega Jeanette och hennes man Johans lilla guldklimp.
Hilda damp ner i fredags strax efter 16. Lagom till fredagsölen!
Såååå söt!
Den lilla bodyn med myran på har jag köpt. Jag är så stolt =)
Jag tyckte att den var så liten när jag köpte den och ändå har Jeanette fått vika upp armarna...
Tänk så små dom kan vara dom små liven!

Det är tråkigt på jobbet utan Jeanette.
Jag försökte övertala henne att hon skulle börja jobba igen nästa vecka så kunde vi ju turas om att vakta Hilda.
Det tyckte hon nog... inte att det var en bra idé.
Men man måste ju försöka iallafall..

Stort grattis till familjen Janesköld-Westerberg! (I know.. typ världens längsta mailadress blir det..)
Och jag kan tänka mig att Oskar är mäkta stolt över sin lillasyster.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Jeanette!

Rackarns så söt unge det blev!!

Linda Clarenbring sa...

Carro: inte varannan veckan toka, vi skall ha hilda i en "stol" på skrivbordet så turas vi om underhålla henne. Förutom när hon sover som jag har hört att hon gör typ hela tiden =)