Svinet

Hade ju inte tänkt ta det där jäkla influensavaccinet.
Gillar inte medicinska saker som inte känns helt igenomtänkta.
Men enligt brev från mina läkare på Danderyd tillhör jag riskgrupperna.
Okej då.
Imorgon gör jag ett försök att få min spruta.

Idag har jag varit i stallet hela dagen.
Supermysigt men faaaan vad kallt det var. Tårna blev till frost. Måste köpa varmare skor.
Köpa.. skor... hörde ni? Härligt.
Snöade gjorde det också.
Tack och lov åkte jag bil så jag vred upp värmen på typ 30 grader när jag åkte hem.
Tog med Tuva på en tur till Kungens Kurva där det inhandlades varmfodrade gummistövlar.
Hon skulle promt ha på sig skorna direkt och skrek som en galning när jag tog av dem för att betala.
Snabbt på med dem och ut ur affären.

Ikväll är det spel på schemat igen.
Som nästan alla kvällar.
Lite tråkigt börjar det bli nu att spela Nazi Zombies. Även om det finns två banor och vi lärt oss tricken med att först skjuta och sen knivhugga för att få maximalt med poäng.
T o m helveteshundarna klarar vi utan eldkastaren.
Ja.. ni förstår kanske?
Håller alla tummar för att Call Of Duty - Modern Warfare 2 som vi beställt på Webbhallen och som kommer nästa vecka har ett grymt co-op så vi kan spela tillsammans.
Det är löjligt kul!!

Inga kommentarer: