Åsså blev det ett hus

I söndags hade vi inget att göra.
Bestämde oss till slut för att åka ut till Åkersberga och titta på två ensamma hus som låg ute för visning.
Det slutade med att vi bestämde oss för ett hus.
Så kan det gå. Vi lade ett bud och det accepterades.
Huset på Mariehällsvägen var precis det vi hade tänkt oss, utan att vi hade tänkt oss det.
Imorgon kommer vår mäklare för att fotografera lägenheten.
Städa, städa, fixa och trixa.
Hjälp. Vi gillar ju vår lägenhet så mycket.. känns tungt att sälja men det måste ju göras.

4 kommentarer:

jossan sa...

Tjohoo! Grattis grattis! Jag håller med, det är trist att ni måste sälja och därmed flyttar från stan men men... när ni kommer en bit bort måste vi ju bestämma (med bläck) att vi ska ses så då kanske det äntligen blir av... Kram & GRATTIS

dj mia sa...

Jag tittade på bilderna. Det är supermysigt! Stort Grattis till husägarna. Och tro mig...vi kommer fortsätta att träffas knasboll, så lätt slipper du inte undan dina vänner. PUsspusss

Anonym sa...

O då blir jag av med min vita fåtölj en riktig läsfåtölj för Tuva. /Mormor

hanna sa...

Men OJ! Woho, vad härligt! GRATTIS! :D