När lammen tystnar blir det skit

Lamm har jag hört att man skall äta på påsken. Varken jag eller Magnus vet hur man tillagar lamm så det närmaste lamm vi kom denna påsk var gårdagkvällens film "När lammen tystnar" som vi såg hemma hos Olof, Malin och Isak efter en fantastiskt god middag.

Imorgon skall jag göra koloskopi. Kul. Hysteriskt roligt faktiskt.
Det innebär att jag måste dricka Phosphoral idag. Ännu roligare faktiskt.
Har efter förra gångens erfarenhet köpt hem Grape Tonic eftersom det verkar vara det enda som dämpar den otroligt äckliga smaken.
Ingen mat på ett och ett halvt dygn. Det är lite synd om mig tycker jag.

Och inte blir det roligare på onsdag heller.
Då är det skiktröntgen och jag måste dricka kontrastvätska i 2 timmar.
Kunde det bli värre?
Jag tror inte det faktiskt.

Inga kommentarer: