Sista dagen på året

Nyårsafton. Igen.
Jag har en tendens att alltid glömma bort vad jag gjorde på nyårsafton föregående år. Varför är det så?
Nu råkar jag komma ihåg att vi var hos Annelie och Leif i Norrtälje men det tog ett tag innan jag kom på det.
Idag har det varit som vanligt.
Världens längsta kö på Systembolaget och ALLA svarta nylonstrumpbyxor i normal storlek är slut i varenda affär.
Hoppas jag har några gamla kvar hemma jag kan dra på mig.
Ikväll firar vi hos Carina och Markus i Nacka.
Skönt med en "allierad" som inte heller kan dricka varken gott rödvin eller ett gott glas champagne.
Jag och Carina får ta till BillaBong, mousserande vin med all alkohol borttagen. Jippi.. skål..

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra jul.
Jag är så nöjd med mina vackra smycken från Thomas Sabo jag fick från Magnus.
Han verkar innerligt nöjd med Call of Duty 4 också. Det krigas för fullt här igen.
Tyvärr inget cooperative mode på spelet så jag tittar mest på.
Emellanåt går vi tillbaka till gamla hederliga Resistance Fall of Man bara för att.
På mellannivån då förstås och Chimeramonstrena är lite aningens segare och man gör av med en hel del skott.

I övrigt verkar varenda kotte ligga på en sandstrand i Thailand.
Det tycker jag är fuskigt.

Gott Nytt År!!!

Inga kommentarer: