Julklappstips

Kollade in en sajt jag hittade som heter Presenttips.se för att se om de kunde hjälpa mig att hitta den där julklappen man inte tänkt på.
Kryssade i en massa alternativ som stämde in på Magnus.

När jag kryssat i färdigt fick jag dessa 10 alternativ:

1. Leatherman tool (typiskt något vi inte behöver, McGyver i alla ära men nä..)
2. Handbok i klassiskt herrmode (va?)
3. Ljudbok, Unlimited Power av Anthony Robbins (tydligen någon slags karriärsmänniska)
4. WiFi T-shirt (med lysdioder.. oh hemska tanke..)
5. Sodastreamer (det är det SISTA Magnus vill ha)
6. Halo 3 (finns det till PS3?)
7. Anti-halk-bananer (halkskydd till badkar.. öh..?)
8. I värsta fall-handboken (ganska rolig kan jag tänka, hur man löser knepiga situationer)
9. En stekpanna för att göra hjärtformade pannkakor (HAHAHAHAHA!!!)
10. Underklädes-set, unisex.. (oh my good...)

Nu kan jag inte sluta skratta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

VA!!!tror knappt det jag läser, "hitta julklappen man inte har tänkt på"!? Så dumt, om man inte kan önska sig något av egen vilja behöver man det garanterat inte.

Anonym sa...

m = Syster Yster (var för snabb på tangenterna, synd bara att min dator inte är lika snabb...taskigt ramminne...)

Anonym sa...

m=syster yster: då vet jag vad du kan önska dig av tomten.. en installation av Random Access Memory i din slöa burk! Vem vet, under juletider brukar man få sina önskningar uppfyllda.. hihi!