Poop?

Det är mycket bajs nu.

Tuva har lärt sig att om man säger bajs, då skrattar alla.
Nu säger hon bajs hela tiden.

Igår tappade jag jobbet jag så gärna ville ha till en karljäkel (tillåter mig att nedvärdera det manliga könet i denna situation, han var säkert jättebra med det SKITer jag i.
Nu känns det SKITjobbigt.

Jag och Malin köpte nya löparskor igår.
På kvällen testade vi dem Årstaviken runt.
Det var lerigt som fan.
Nu är mina fina skor SKITiga.

SKITväder ute också.

Nä, jag drar täcket över huvudet.

2 kommentarer:

Jossan sa...

Men gumman, fan vad trist! Men snart snart snart kommer det ett annat jobb som egentligen är mycket bättre. Då kommer Du att vara glad att Du inte fick just detta.
Men först måste Du få vara förbannad och tycka att allt är just SKIT. Du och TuvaLuva kan ju prata om detta väldigt mycket förstår jag.

Jag har inte prungit Årstaviken p evigheter, blir lite sugen nu. TACK för det!
Många kramar!

hanna sa...

Men fan. Nu säger jag också bajs. Fast jag är säker på att den där bilkrängargrejen är din grej egentligen, kör på den! :)