Nya stövlar?

Idag var det rensning i skogarderoben.
Ja, eller jag har ju inte en hel garderob med bara skor (kan man ju drömma om) men rensning på de hyllor som hänger på trekvart pga all tyngd..
Jag kastade 15 par.
Undrar om Magnus misstänker att några av dessa par var hans?
Och, ni behöver inte bli förfärade. Jag kastade bara skor som var utslitna eller trasiga.
Kanske möjligtvis ett eller annat par jag helt enkelt tyckte var skitfula också som hängt med sen säkert 10 år tillbaka.
Ett skäl till denna rensning var för att se om jag kunde hitta någon anledning till att jag skall få köpa de där skitsnygga stövlarna jag har sett och provat på Scorett.
När jag var klar upptäckte jag att jag fortfarande har tillräckligt med skor för att inte behöva köpa stövlarna.
Skit också.

Inga kommentarer: