Dramatik

Ikväll när jag kom hem var polisen i huset. En av våra bostadsrättsinnehavare hade dött ensam i sin lägenhet.
Spooky. Och tragiskt.

Jag och Tuva åkte till mormor Monicas jobb imorse. Jag fick min TBE-spruta nr 2. Nu har jag nästintill fullgott skydd om jag skulle råka bli biten av en liten rackare.
Rekommenderas till alla er som är ute mycket. Det är många fästingar nu.

Och vilket åskväder vi fick då. Inte undra på att det var lite tryck ute.
Jag och Tuva satt och mös i mormors pensionärskuvös (inglasad balkong för er som inte har koll)

Igår hade jag en fantastisk kväll på Mosebacke med Malin och Maria.
Halva stockholm var där.
Vi lyckades roffa ett bord av en världsmästare. I CounterStrike.
Coolt va?
Inte?
Det tyckte iallafall jag och messade genast hem en bild till Magnus.

Tuva hon kör lägenheten runt med sina radiostyrda bilar.
Magnus hävdar i allafall att det var till henne han köpte dem.
Och nu har det dykt upp ett nytt flygplan här i lägenheten också som tydligen skall följa med till Spanien.
Tur att det är i friolit.

I helgen firar vi Magnus mammas 60-årsdag i Trosa.

Inga kommentarer: