Vi har nu ca 2000 bilder på Tuva. Fler lär det bli.. Moster Maria har handlat en fin solhatt, det är ett måste i Spanien.

Tuvas polare Casper hälsade vi på i söndags. Självklart var även Caspers mamma Sandra och pappa Anders hemma.

I Örsundsbro provar Magnus syskonbarnens trampolin, jag hoppade också lite men blev så yr så jag fick kliva av direkt. Kan det vara åldern? På väg hem gick vi förbi kanalen och båtarna. Skulle vi inte ha gjort, jag fick syn på en snok som kom simmande i attackposition mot mig. Jag blev helt hysterisk och hoppade nästan upp på svärfar Kenneths axlar. Sen pustade jag ut framför Sveriges första Konsum som nu är ett museum i Örsundsbro.

Dags för Magnus sommarfrisyr. Han saknar sitt hår liiiite... Jag tycker det blev jättefint!

Tuva har fått en bok av sin mormor. Den är jättespännande och hon läser varje dag. Ibland tittar hon dock upp för att se vad mamma och pappa pysslar med.

Av mormor har hon även fått ett gym och riktigt glad blir hon när hon får vifta runt på alla saker så det rasslar och dinglar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud, hon blir ju bara sötare & sötare lilla Prinsessan.

Och Magnus, Du är riktigt snygg även i nya frissan!

I morgon bitti åker vi till Turkland - hade ju hoppats hinna ses innan dess men vi får ses när ni kommer hem från Spanien helt enkelt.
Pussar & Kramar till er alla tre