Snorträsket

Så slog den till.
Förkylningen. Hela familjen i ett svep. Jag, Tuva och Magnus snorar ikapp.
Familjekarantän i en vecka minst. Host, host.

Jag åker inte ofta tunnelbana.
Men när jag väl skall göra det är det alltid något.
Imorse skulle jag till Danderyd på läkarbesök.
"Rökutveckling mellan Danderyd och Mörby, bussar ersätter sträckan Tekniska Högskolan - Mörby Centrum."
Måndagmorgon...

För övrigt tycker jag det är beundransvärt att människor frivilligt slänger på sig ett par smala lagg och skidar 9 mil mellan Sälen och Mora.
Det MÅSTE ju finnas annat kul att göra i 6 timmar en lördag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi...Grattis på födelsedagen då....närå skoja bara vet att det är en månad kvar. Men jag glömmer aldrig mitt stora misstag en gång i tiden.
Kram kram
Konstapel Abel

Linda Clarenbring sa...

HAHAHAHA, jag satt hela dagen och väntade på att du skulle ringa! Stor kram på dig!