Godkänd

På tavlan ute i receptionen står: Rum 3, hem kl 15.00
Jag fick godkänt.
Det skall dock tilläggas att det var med nöd och näppe. Fantastiska kirurgen Jan-Erik tog sig tid ur sitt hektiska schema för att komma upp och kontrollera hur det gick. Själv var jag så nervös så jag vågade inte titta.
Men efter vad som kändes som en evighet av mummel mellan Jan-Erik och Marouf bestämde de sig för att det trots allt ser så pass bra ut att jag får åka hem.
Så, om bara en kort stund tar jag alla mina mediciner, näringsdrycker, mängder med papper men framförallt Tuva och Magnus med mig och åker hem.
Hem för att duscha i en evighet och äntligen få sova i min egen säng!

Kram till er alla och tack för alla fina sms och glada tillrop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjohoo!! Jippie!!!
Det löjliga är att jag ju faktiskt redan visste att det var "grönt" - ändå blev jag helt lycklig när jag läste uppdateringen :-)
Välkommen till stan igen!
KRAM