En vanlig måndagskväll

En måndagskväll med tjejerna. Är det inte härligt? (okej, ni grabbar vet inte vad jag pratar om..)Man kan verkligen prata ut.
- Om hur man ser ut som en sharpei runt ögonen och mannen vill inte höra talas om en "uppstramande" operation
- Om hur det är verkar omöjligt att få disken att av sig själv hoppa från bänken in i diskmaskinen för att inte tala om hur man skall få sängen bli bäddad av sig själv...
- Om hur svårt det är att få någon att förstå att den lilla kastrullen skall inte stå på det äckliga pappret längst ner i grytskåpet.
Ja, vardagliga problem. Vi tjejer förstår varandra.
Vi vet precis hur frustrerande det är när håret inte blir längre fast än man sparar, sparar och sparar.
Hur dyrt det är att köpa krämer som skall föryngra och strama upp och vilken kräm är det egentligen som är värd sitt pris?
Hur nödvändigt det faktiskt är att köpa dom där fina skorna man såg i affären!

Tack Josefine, Malin och Maria för en uppiggande måndagskväll! Alltid lika roligt att träffa er!


Vä: Malin som klippt av sitt hår och Maria som vill visa hur långt hennes hår har blivit (vi fick ta hjälp av en bit papper eftersom Maria hade svart tröja.
Hö: Jag och Jossan kör med tofs. Då försvinner för stunden både konstiga tonigar och påminnelsen om att håret aldrig växer eller behöver klippas!










Jag när jag torkat bort smink och sover. Inte undra på att Magnus ser lite rädd ut ibland när vi vaknar...
Tips på mirakelkur någon?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju bara SÅ KNÄPP men åh vad jag tycker om Dig i alla fall! Eller kanske just DÄRFÖR.

TACK för en jättemysig kväll, som blev av UTAN bläckplanering och allt. Förvånande och en chock för både Dig och mig antar jag ;-)(Men vi fortsätter väl att planera med bläck va??)

Har förresten gjort slingor hos FRISÖREN idag..

KRAM

Anonym sa...

Förresten... söta Du...varken Maria, Malin eller jag förstod det där med rynkorna... vi får nog erkänna att vi håller med Magnus där.. men bara när det gäller det förstås!!

Anonym sa...

Vi fortsätter med vår bläckplanering. Man vet ju aldrig hur det kan gå annars =)

Vaddå, kände ni inte igen mig på kortet när jag sover? Iofs lite vinterblek men annars likt på pricken!

Anonym sa...

Det måste varit det där vinterbleka som förvirrade mig...

Anonym sa...

TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK
härliga tjejer för en toppenkväll!!

Puss & Kram på er