Barnvänlig ost?

Nu har Tuva snart ätit upp min fina julost. En extralagrad Glenphilly Whiskey Cheddar.
Inte trodde jag den osten var något för små barn..?

Imorgon börjar jag!
Produktchef på Bonnier Tidskrifter Digitala Medier (vikariat på 8 månader)
Mina produkter är Veckorevyn.com, Glamour.se och Damernasvarld.se
Skall bli sjukt kul!!
Och vad som är ännu roligare är att jag återigen skall få jobba med superklippan Susanne Nemeth (också fd bladare) som är produktchef över familjesegmentet.

I helgen har vi alla varit sjuka och det har varit så långt som möjligt från Glamour.
Jag ser ut som något som katten släpat in.
Håret åt alla håll, pösiga myskläder, blek med röd näsa och mörka ringar runt ögonen.
Undrar om jag kan komma till jobbet med en stor luva över huvudet imorgon..?

1 kommentar:

dj mia sa...

Grattis igen LindaSkorpan!!! Lagom till i morgon så är du ditt toksnygga vanliga jag igen :-)Puss & Lycka till Maria Johan Axel