30/3. Önska kan man väl

Magnus frågade vad jag önskar mig till min födelsedag den 3 april.
Jag tänkte att "önska kan man väl alltid".
Slog till med en resa på första plats.
Kom sen på att jag inte preciserade vart. Kanske får en kryssning till Åland eller en tripp till Barkarby Outlet? Resa som resa..?
På andra plats: En Mulberry Bayswater Black Printed Leather.
Magnus fick ta hjälp av en kvinnlig kollega på sitt jobb och översätta.
Jaha, en väska.
För dryga 950 euro.
Önska man ju alltid.

Blir det kris lade jag också till presentkort från Åhléns.
Ungefär lika kul som hans "strumpor" som alltid dyker upp på hans önskelista.

Magnus hade säkert önskat att det stod något mer i stil med "Deltaco HDMI-Kabel 19-Pin 2m v1.3" på min lista men jag kom inte på något.
Tja, skulle väl kunna klämma till med en färgskrivare kanske.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...fyllde du inte för en månad sedan?

Anonym sa...

Hihi...fyllde du inte för en månad sedan?

Anonym sa...

oj ja spammade visst ,,,sorry

Linda Clarenbring sa...

Hahahaha, du ringde ju inte och gratulerade för en månad sen. Jag är besviken =)

Anonym sa...

Linda är det inte dax att ta sig ner och bli medlem på friskis snart. Jag arb där måndagar 9-12. Kanske vi kan träna ngn kväll. Nu på månd jobbar jag där 12-15. Om du har tid kom ner gärna. Jag skulle bli så glad./Linda

Anonym sa...

Det saknas en Clarenbring i Friskis registret.