LottaFia på torken

Det gäller att passa på att tvätta Tuvas favoritleksaker när hon inte märker det. Idag var vi bara tvungna att kasta in LottaFia i tvättmaskinen och fick smyga undan henne.
LottaFia är min gamla mjukisdocka som även går under namnet LottaPer (när man drar bak flätorna från ansiktet)
Nu ligger hon på torken och borde vara klar lagom till lekdags imorgon!
Själv fortsätter jag kämpa på med kortisontröttheten. Det är så frustrerande att vara trött hela tiden och inte orka med någonting.
Idag har jag sänkt dosen och hoppas att det skall lätta något.
Tills vidare är det stränga order från Magnus om vila hela tiden och inte för långa promenader (typ en sväng runt kvarteret...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han är klok den där Magnus. Det betyder nog att JAG får komma till Dig istället för tvärtom :-)
Kram

Anonym sa...

linda min vän...vet exakt hur Du känner Dig! Preddan 'r inget att stå efter.... känns skittråkigt att Du R dålig nu igen....konstigt att inte remicade funkade...?? Chrons 'r inget att leka med men när inflammationen lagt sig så är det flera alternativ som finns så som ex embrell?

Anonym sa...

Hjärtat!

Du som är van att alltid vara så pigg. Tillåt dig att softa, det är ju egentligen hur skönt som helst, eller hur? När du känner dig kryare kan vi väl ses snart över en lunch?
Klara har börjat på dagis så vi försöker komma in i de nya rutinerna.

Kram Hanna