Äntligen!!


Snart, snart! Resistance 2 är på väg!!
2008-11-26 är planerat releasedatum hos Webbhallen på Sveavägen.
Nog det enda spelet jag skulle kunna tänka mig att köa för på riktigt.
Magnus tyckte dock det var lite väl att smälla upp ett tält utanför webbhallen i slutet på smällkalla november.
Jag nöjde mig därför med att förboka spelet. När det finns i butik får vi ett mail och gissa vem som kommer hänga på låset för att hämta ut spelet?
Så länge spelar vi Haze för att hålla skjutfingrarna i topptrim!
Vad jag längtar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu, jag glömmer aldrig när vi hade köpt PS3, du var skeptisk! Fick med spelet resistance 1 och jag tjatade verkligen att du skulle pröva. Till sist gav du med dig.. en vecka senare på jobbet kommer det ett sms som löd ungefär så här: "kan du inte komma hem snart, känner för att kriga lite!!" Jag svär, jag höll på att trilla av stolen! :D